2014. július 6., vasárnap

Ma hazajön :) végre :) nagyon szeretem, nagyon hiányzik. Reggelente és esténként is a "Hiányod képlete" járt a fejemben. Évekkel ezelőtt, amikor írtam, azt hittem, érzem, értem, de úgy tűnik, igaz, amit gondoltam: azért nem írok már verseket, mert jó előre megírtam minden érzelmet, és most itt az idő átélni őket. így ezt is. 
Az ő alvós pólójában alszom az ő helyén, ha a papucsa itt lenne, azt hordanám. Gáz, mi? :)
Minden nap hívott, meg sms-t is írt. Tegnap, amikor végeztem, 11 percem volt a buszig, és tiszta cuki volt, szóval tartott, amíg be nem futott a busz.

Ma végre elkezdődött a szabadságom. Hihetetlen, első munkahelyem, ahol szabira megyek :)
De amúgy már éreztem magamon, hogy kell. Nehéz úgy, hogy képtelen vagyok igazából pihenni. Melóban is folyton jár a kezem, ha más nincs, hajtogatok, takarítok.

Csibike olvasta az egyik Éva magazinban, hogy az a bölcsész, aki mindent meg tud tanulni. Tudom magamról, hogy ez így van. Ilyen volt nekem ez az eladóskodás. Megtanultam, hogy kell, jól is megy. Legalábbis havi eladásaim száma mindenképp ezt jelzi. A főnökség elég sok mindent rám mer bízni, szóval minden erőfeszítésem eredményes. Kb. egy hónapja azonban úgy éreztem, kiégtem. Vagyis hogy nem elég, abszolút nem elég az, amit csinálok, nem lelem benne örömöm. Sem anyagilag, sem szellemileg nem "elégített ki" az, amit csináltam. Elkezdtem új állást keresni, interjúkra járni. Aztán történt valami. Pont, amikor ez az egész "nem értem el semmit az életben, nem vagyok jó semmire, stb." életérzés a tetőpontjára hágott, beszéltem a területi vezetőnkkel, aki közölte, hogy merényletet tervez ellenem a szabadságom utánra. A merénylet pedig az, hogy a webshopunkra az adidas termékleírások mellett a Nike-t is én kaptam. És hogy érdemben tudjak haladni, lesznek napok, amikor Sorira megyek majd, és ott az irodában vár rám egy gép meg a katalógusaim, és egész nap azzal foglalkozhatok, hogy a katalógus leírásait fordítom angolról magyarra, és teszem fogyaszthatóvá webshopos vásárlóink számára. Mindezt azért, mert annyira kedvelik a stílusomat, szövegeimet. És a munkának ezt a részét imádom legjobban, a termékinfók feltöltését. A fordítás, a szerkesztés, hogy minden információt tudok az adidas technológiákról, hát hihetetlen. Na mindegy, szóval nagyon szeretem a főnökségem is, mert értékelnek, és mert olyan részét használják képességeimnek, amit más munkahelyen abszolút figylemen kívül hagynának. Anyagi szempontból ez nem tudom, mit fog jelenteni, de már emiatt több napra vagyok beosztva, mint lennék, időmbe belefér, szóval mindenképp csak nyerhetek vele.

1 megjegyzés:

Rekeszke írta...

Jaj, de jó!!! Gratulálok!:)