2015. július 9., csütörtök

:)

Jó ez a kis hidegfront, legalább L is felfrissült kicsit. Mindemellettremélem,vasárnapra jó idő lesz, mert igencsak strandolnék... Ritkán írok mostanában, már kb el is felejtttem, hogyan kell blogolni... Persze, mint azt a Terézanyuból is tudjuk, nehéz együtt élni olyannal, aki mindig minden megír. L is utálta, amikor a magánéletünket kiteregettem. De mindegy, arról csak lehet írni, hogy mennyire szeretem. Vagyis arról nem tudok, mert vagy röhögök, vagy sírok... persze mindezt a boldogságtól. Szerelmes vagyok... na.

Mostanában vannak béna hullámaim... őőő nem tudom, másnál léteznek-e ilyen 10 percek. Pl múlthétfőn együdvös mozdulattal a konyhacsempére loccsantottam egy szép adag olajat,majd leejtettem egy frissen elmosott edényt, mindezek után sikerült beejteni a poharam amosogatóba, ezel darabokra törtem... majdamikor próbáltam kiszedni a szilánkokat, az egyikkel elvágtam az ujjam.

Tegnap nem tudom, hogyan, de sikerült leszórnom ételízesítővel a vállam, majd L egyik szendvicsével ledobtam a billentyűzetet. Ezek után mindig beülnék az ágyközepébe, mert ott semmit nem tudok elrontani :D

L szerint nem vicces, de én vagy nevetek rajta, vagy sírok... :D

Nincsenek megjegyzések: