2015. február 17., kedd

2015

Idén még nem írtam. Sem évköszöntőt, sem évértékelőt... Pedig lenne mit. Hát akkor nosza, összefoglalóan 2014-ről:
  • Igen tanulságos év volt, szerintem sokat változtam, változtunk. Megtanultam például, hogy ha problémám van, előbb próbáljam meg vele megbeszélni, ne rohanjak egyből másokhoz, akik minden ilyen szempontból tök illetéktelenek adott témára. És ne egyből ide írjam ki, mi bánt.
  • Végre 12 hónap, amit egy munkahelyen töltöttem, nem 5 különfélén.
  • Februárban összeköltöztünk. Igen, már több mint egy éve. Egyikünk sem könnyű eset, de ha nem mindig a hibát keressük egymásban, és szeretjük egymást, minden jobb, szebb, naposabb, satöbbi :)
  • Az év csúcseseménye mindenképp bátyámék esküvője. Fergeteges volt. Olyan buli, olyan esemény, amiről az egész rokonság és mindenki még  hosszú évek múltán is jókedvűen fog megemlékezni.
  • Voltak súlyos veszteségek... Nagynéném férje távozott tragikus hirtelenséggel az élők sorából az év első felében. Nyugodjon békében!
  • Akikre büszkék vagyunk rovatomban öcsémet meg kell említenem, aki hihetetlen igyekezetével rektori ösztöndíjat nyert tavaly,így volt egy ingyen féléve. 
  • Tanulságképpen: a múltból azért lett múlt, hogy az is maradjon. Nem azért, hogy random felhánytorgasd, vagy előrángass olyan embereket, akiknek semmi keresnivalójuk a jelenedben.
Nem tudom, mit írjak eddig erről az évről. Azzal élek, akit imádok mindenek felett. Jó érzés vele lenni, hazavárni vagy hazajönni hozzá.  Valahogy minden egyszerűbbnek tűnik vele.

2 megjegyzés:

Rekeszke írta...

Örülök, hogy írtál.:) Kitartóan nézegettem mindig a blogod, hátha.

deTo írta...

Megmaradtunk magnak :D