2015. április 9., csütörtök

Új.

A legújabb mindenképp Lili :) Megszületett Zsú kislánya, annyira új, hogy még csak egy napos. Ha tényleg annyira az anyjára hasonlít, mint azt egy ideje gondolom, akkor az apja elnyomásban fog élni :P fura, hogy Zsú a világnak, életnek egy olyan részét is ismeri már, ami előttem még rejtve. De azért is ő a very best of, mert próbál mindent elmondani, hogy kicsit én is értsem. Nagyon szeretem azt a lányt, szinte a testvérem. Mi már bizonyítottuk a világnak, hogy kitartunk egymás mellett.


Az is új, hogy megint szőke leszek. Vagyis visszaállítom az eredeti hajszínem. Eddig kb 50%-on van a projekt. Szép átmenetes sötétszőkéből feketébe. Kicsit barnás-vöröses, de szép no :)
Valamint el akarok kezdeni megint kondizni. Félreértés ne essék, nagyon tetszem magamnak, Lacinak, meg ahogy észreveszem, mindenkinek, de jól esne a mozgás, a fülembe dübörgő metál, ahogy izzadok a taposógépen. Jó meg hájas a karom :D na mindegy. 11. Kerületben találtam szimpatikus konditermet, amit talán hétfőn meglátogatok :)


L-lel rendben vagyunk. Még mindig nagyon szeretem, jó vele kelni, lenni, feküdni. :) <3 p="">












Nincsenek megjegyzések: