2015. november 3., kedd

3 hónap.

Csak gondoltam, írok, mindenki tudja, hogy jól vagyok, megvagyok. Jó itt R-nél, nyugis, kicsit olyan, mintha kaptam volna egy testvért. Vagyis lehet, hogy kettőt, mert amikor csak tudok, Zsúval vagyok és segítek neki, vagyis fárasztom a lassan 7 hónapos ki imádnivalóságát. Még közelebb kerültünk egymáshoz, amiért nagyon hálás vagyok.
L... hát vele nem ért véget végleg minden. Elég aktívan részt veszünk egymás életében, nem igazán tudjuk és akarjuk elengedni egymást. Mindent meg tudtunk beszélni, amit korábban kellett volna. Talán mert rájöttünk, milyen elveszíteni egymást. Nem tudom, mi lesz ebből, hova tartunk. Néha zavar, néha ideges vagyok, befeszülök, és kedv nélkül készülök a találkozóra, de mindez csak addig tart, amíg hozzám nem ér, meg nem puszil. Egyből olvadok.
Munka... két új lány, remélem, két hónap elteltével végre belejönnek a dolgokba, és akkor kicsit megnyugodhatok.
Nem akarok egész életemben itt dolgozni. Remélem, bejön a tervem...

2 megjegyzés:

Rekeszke írta...

Örülök, hogy nagyjából minden rendben. Mindig nézegettem, írtál-e.

A munkahellyel kapcs.: és pályázgatsz is más helyekre?

Deto írta...

Én is időben kapcsolok, hogy helyzetjelentés van... valamikor összefuthatnánk :)