2016. január 31., vasárnap

BÚÉK!

Természetesen megint eltelt majdnem három hónap az utolsó bejegyzésem óta, de hát van ilyen... Most olvastam, hogy júliusban nyitottam új blogot... gondolom, senkinek nem adtam meg a címét, szóval nem tudom kideríteni, írtam-e bele :D
Persze boldog karácsonyt is utólag :D
Szóval a nagy tervem, ami volt: bekerülni az Auchan Man-go managerképző programjába. Jelentem, sikerült. Decemberben felvettek, a program két hete indult. Eddig tetszik.Tetszenek az emberek, a feladatok, a minden. Nem 100%, hogy abban az áruházban maradhatok a képzés elteltével, sőt még az sem, hogy állást ajánlanak utána, de nagyon örülök a lehetőségnek!
December óta L meg én hivatalosan is megint egy pár lettünk, bár nem hivatalosan szerintem sosem voltunk igazán külön. Nagyon érzem, hogy szeret, gyakrabban hallottam az elmúlt egy hónapban, mint előtte két évig összesen,
Én is nagyon szeretem, és nem szeretném, ha megint elrontanánk valahol. Az összeköltözéssel még várunk. De legalább december óta nem keltem fel sírva, arra gondolva, hogy szeretném visszakapni őt és a régi életemet. 
Szülinapom is volt pár hete :) megkaptam tőle azt, amire már másfél éve annyira vágytam: egy elektromos muffinsütőt! És még valamit: múlt héten elvitt pizzázni, de jó előre megbeszéltük, hogy ez formabontó lesz, mert egyrészt foglal asztalt, másrészt délre, harmadrészt beülős pizzázás lesz. Egy hete volt ez. Beültünk, kicsit fura volt a 8 fős asztal, de gondoltam, biztos csak ott volt hely, elpoénkodtam azzal, hogy legalább le tudom ültetni a képzeletbeli barátaim, majd egyszercsak: betoppantak tesómék, sógornőm, apukám! Volt ám meglepetés :) jó nyilván ők tudták, hogy ott leszek, de én majdnem elsírtam magam örömömben! Kicsit később anya is betoppant, így teljes lett a család, már csak B barátnője hiányzott, de ő nem tudott jönni. Ja és L szervezte :) rengeteg nagy álom vált már eddig is valóra, lásd az új munkahely, a muffinsütő, a családos meglepi buli. És még egy-két dolog várat magára: tavasszal bécs tesómékkal; Balaton; összeköltözés, és persze, hogy folyamatosan a legjobb formámat nyújtsam az új munkahelyemen. Csak remélem, én is elég 'nagy' vagyok ahhoz, hogy helyt állhassak ebben az újfajta életben.

1 megjegyzés:

deto írta...

Örülök hogy ilyen szépen alakul a sorod :3