2016. szeptember 20., kedd

Azóta...


  • manager lettem a tej mirelit osztályokon
  • szingli lettem
  • úgy döntöttem, elköltözök... 

Ugyanez bővebben:  
2 hónap után neveztek ki hivatalosan, előtte már aktívan tevékenykedtem, ez viszont igazi erőpróba. De szeretem csinálni, nagyon jól érzem magam ebben a munkában. Imádom az embereket, akik körülvesznek, rengeteget nevetek, úgy érzem, kiteljesedtem mellettük.

Egy hónapja a harmadik szakításnak, közel két hónapja a másodiknak. Heves, viharos, a végére már lelkesedésmentes mindkettőnk részéről. Bennem egyszerűen nem maradt semmi, és ez hihetetlen boldoggá tesz.

Két hét múlva költözök. Egy teljesen új élet vár, amikor senkihez sem kell alkalmazkodni. Egyszerre várom és rettegek. 

Minden hétvégén valami buli, Ilyen már régen volt, de jól esik. 
Addig vagyok benn melóban, ameddig szeretnék, mert nem kell rohannom senkihez.
Azzal beszélgetek, akivel szeretnék, és annyit, amennyi jól esik, lelkiismeret furdalás nélkül.

Most csak úgy hagyom, hogy alakuljanak a dolgok. 
Boldog vagyok!

köszönöm

Nincsenek megjegyzések: