2016. április 15., péntek

ON.

Nem vártam meg most a kerek 3 hónapot a következő bejegyzésemmel, ennél sokkal örömtelibb hangulatban vagyok :)
Sikeres vizsgát tettem a man-go program keretében, manager lettem. Hálás vagyok a világnak, mert az elmúlt három hónapban olyan ember volt a tanítóm, pártfogóm, aki szerintem szakmájának legjobbja. Mindemellett türelmes volt végig, kedves meg még vicces is. Jajj, nem szállok el teljesen, csak azt próbálom hangsúlyozni, mekkora szerencsém volt. A lényeg, hogy a vizsga után, bár másik áruházban, de ugyanazon az osztályon maradok, mint voltam, állítólag továbbiakban is egy profitól tanulhatok, mindemellett az előző mentorom is segítségemre lehet.
Lassan körvonalazódik egy élet, amit élni szeretnék, a célok, a tervek, úgy érzem, hogy az idővel együtt én is egyre inkább virulok. Nagyon sokat segített ez a 3 hónap. Végre egy hely, ahol szükség van képességeimre. Máshogy látom magam, lassan tudom, mennyit érek, vagyis rájöttem, mennyire alul értékeltem magam. 
A lényeg, hogy most jó :)

2 megjegyzés:

Rekeszke írta...

De jó ezt olvasni, gratulálok!:)

deto írta...

Én is gratulálok, ügyes vagy :3