2014. szeptember 24., szerda

Elégedetlen.

Mostanában olyan dolgokon töröm a fejem, amiktől korábban borzadtam... pl vettem egy leggingset, mivel rájöttem, hogy szép fenekem van, nincs rajta szégyellnivaló. Persze a felét így is eltakarta az a felső, amit vettem hozzá, na de na...
Az esküvői képeket visszanézve... a fekete túl sötét hozzám, és túl világos a bőröm... amikor ma Zsúnak mutattam egy képet a ruhapróbáról, megkérdezte, hogy harisnya van-e rajtam. Nem, az csak a lábam. 
És elkezdett zavarni, hogy kilógok a családomból a fekete hajammal. Mindenkinek világos, csak én vagyok tök fekete....
Utánanézek, hogyan kell használni egy szoláriumot, és megnézem,mi az a minimális barnaság, amit az én bőrtípusomból kihozhatok. Mert állítólag olyan csokibarna sosem lehetek. Mondjuk nem is lennék, de kicsit elegem van a porcelánszínből...

Nincsenek megjegyzések: