2014. szeptember 7., vasárnap

Helyzetjelent.

  • Holnap nagybeszélgetés melóban. Örülök, ha csak arról jut el hozzá infromáció, hogy volt egy hét, amíg ezt meg ezt meg ezt nem csináltam meg, de arról, hogy előtte hónapokig kb csak én nyúltam azokhoz a dolgokhoz, arról semmi... mert volt egy hetem, ami lelkileg elég nyomasztó volt. Egyik nap közel 7 órát csücsültem a nődoki várójában, mire sorra kerültem... kettőre értem melóba, ott volt 10 karton árú, nyilván nem rendezek kirakatot és nem cipőméretsorozok. Ezen kívül egy napot voltam hétköznap, amikoris volt elég egyéb dolog, nem lazsáltam, csak épp azt nem csináltam meg, amire mások szerint szükség lett volna. De ha meg azt nem csinálom meg, amit csináltam, az a baj... áhhmindegy... igazuk volt a többieknek, hogy ha velem van valami baj, akkor a többiek nem restek kinyitni a szájukat a főnökség felé, én meg persze tartom a hátam... nem, nem tartom. Igazából csak igazságtalannak tartom: persze arról semmi, hogy a reklamációkat hónapokig csak én kezeltem. De hogy akkor azt az egyet nem hívtam fel, már egyből másra hárítom a dolgokat. Hogy előtte 90%-ban úgy lett rendezve a kirakat, hogy ott voltam, és irányítottam a munkálatokat, arról sem szól senki. Csak hogy azon a héten pont nem. És senki nem nézi azt sem, hogy 16,5 órát voltam benn hétköznap, szóval másfél napot, de mégis mindent az én nyakamba varrnak. Köszönöm...



  • Amúgy jól vagyok. Vagyis L-lel volt valami kis valami, nem tudom, 1 napos negatív hullám, de hát én attól még nagyon szeretem. Az esküvő (persze, bátyámé) fantaszikus volt, már csak azért is, mert láttam, hogy L tökéletesen passzol a családomba, ahogy láttam, bátyámnak is és öcsémnek is szimpatikus, meg ők is neki, bárkivel jól elbeszélget... szóval remek. Egész este táncoltunk, kb. Rájöttem, hogy imádom a mozgását, meg az arcát tánc közben. Meg azt is, amikor hajnalban felmentünk a szobánkba, és úgy ölelt, hogy kézzel-lábbal átkulcsolt, és úgy aludtunk. meg amikor reggel felnéztem, és azt láttam, hogy átlósan fekszik az ágyban, nekem pedig pont annyi helyen van, hogy egy helyben feküdjek. És imádom várni, hogy este legyen, és hazajöjjön végre :)

Nincsenek megjegyzések: